בדיקות ראייה בתל אביב

בדיקת ראייה בתל אביב - ליאור אופטיקה

תוכן עניינים

אם הינכם מרגישים לאחרונה שאתם מתאמצים יותר כדי לראות את התמרורים בכביש או את הלוח בשיעור / הרצאה. או שאולי בכלל אתם קוראים מהטאבלט שלכם ומרגישים שהטקסט / מספרים נמרחים לכם והינכם מוצאים עצמכם מצמצמים עפעפיים כדי להתמקד טוב יותר באובייקט שברצונכם לראות, יותר מסביר כי הגיע הזמן לביצוע בדיקת ראייה, לאיתור ליקויים בחדות ו/או מיקוד הראייה. 

מניסיוננו העשיר בעולם האופטיקה, אנו מוצאים שהרבה אנשים שואלים את עצמם, מתי זה הרגע הנכון לבצע בדיקת ראייה ואיננו מדברים רק על כאלה שהחלו חווים קשיים בראייה בעת האחרונה, אלא גם אלה שכבר אובחנו כבעלי לקויות ראייה כאלה ואחרות (קוצר ראייה, בעיית מיקוד, ליקויי בראייה לקרוב) ומרכיבים משקפי ראייה או עדשות מגע עבור שיפור הראייה.
בנוסף, ישנם מצבים בהם אנו מזהים בעצמנו את קשיי הראייה ונתקלים במציאות רק שהיא טופחת על פנינו במצבים כמו: בדיקת ראייה במסגרת תהליך הוצאת רישיון הנהיגה או במהלך מיונים לעבודה הדורשת ראייה חדה עבור יישומה התקין. בין אם מדובר על בדיקות ש"נכפות עלינו" בסיטואציות מסוימות, כפי שתיארנו קודם לכן ובין אם במסגרת בדיקות תקופתיות המומלצות בתדירות של אחת לשנה, בדיקת ראייה היא דבר חיוני, שאין להתייחס אליו בקלות הדעת ולהתעלם מהצורך בביצועה.
 

בדיקות ראייה במרכז

בדיקות ראייה ניתן לבצע אצל רופא עיניים או אצל אופטימיטריסט.
אופטימטריסט אינו מחזיק בידע רפואי אודות מבנה העין והליקויים ומחלות שעלולות להופיע בעיניים ולכן במקרה של כאבים, מיחושים וחשד בדלקות, נפנה לגורם רפואי מוסמך ולא לאופטימיטריסט היושב בחנויות האופטיקה הרבות שקיימות במחוזותינו (רבות מהם הן סניפים של רשתות גדולות).
אולם מנגד, אופטימיטריסט הוא הכתובת עבורכם בשגרה, בכל מה שנוגע לביצוע בדיקות ראייה תקופתיות (למשל לזיהוי עלייה במספר המרשם במשקפיים) והתאמת משקפיים או עדשות מגע לסוג ליקוי הראייה (חוסר חדות בראייה לקרוב או לרחוק למשל) שיש לכם ולגודל המספר של אמצעי האופטיקה שאתם משתמשים בו (עדשות מגע, משקפיים, משקפי שמש אופטיים).
בדיקות ראייה כמתואר למעלה, ניתן לבצע כמעט בכל רחבי הארץ וברוב היישובים, סביר שתמצאו בהם לפחות חנות אופטיקה אחת, שבה תוכלו לבדוק את מצב הראייה הנוכחי שלכם.
שאנחנו מדברים על ביצוע בדיקת ראייה במרכז או מציאת חנות אופטיקה באזור המיושב ביותר בארצנו, האפשרויות הן רבות מאוד והמשימה היא קלה למדי.
הכמות האדירה של אוכלוסייה (במושגים ישראליים) היושבת באזור גוש דן ופרבריה הקרובים, יוצרת היצע ענק של חנויות בכל ענף ותחום וגם חנויות המתמחות באופטיקה, אינן יוצאות מן הכלל כאן.
היצע האופטימטריסטים שתוכלו לגשת אליהם במרכז הארץ, הוא ענק, אז איך תדעו היכן כדאי לכם לבצע בדיקת ראייה בדיקות ראיה במרכז?
 

אז אילו הן המלצותינו אליכם:

  • דבר ראשון – פנו לחנות אופטיקה ששמעתם עליה דברים חיוביים ממקור ראשון או אפילו כזו שקראתם עליה חוות דעת טובות באינטרנט.
  • דבר שני – נוחות. הגיוני מאוד שתגלו העדפה לחנות אופטיקה הקרובה למקום מגוריכם או עבודתכם, כדי שתוכלו לבצע בדיקה, תרכשו מוצר או תאספו את ההזמנה של המשקפיים החדשים שלכם, מבלי לטרוח יתר על המידה. למשל, אם הינכם מתגוררים במרכז העיר הגדולה, יותר מסביר שתיבחרו בחנות אופטיקה בתל אביב, כדוגמת ליאור אופטיקה, הממוקמת באבן גבירול 92 ויכולה לתת לכם מענה (אם אתם תושבי מרכז העיר) גם בשעות הערב, שחזרתם מהעבודה וירדתם מהבגדים ל"שורטס" וכפכפים. אנו מתחייבים לתת לכם שירות סבלני, אדיב ומקצועי לעילא – ממש כפי שאנו עושים בכל השנים שאנו קיימים!
 

מדוע לבצע בדיקת ראייה בתל אביב בחנות "ליאור אופטיקה" ?

אצלנו בחנות מבצעים את בדיקת הראייה האולטימטיבית, בדיקה מסוג: EYEZEN.

זוהי למעשה בדיקה המשלבת מספר שיטות בדיקה (8 מהן) הנפוצות בעולם האופטיקה כיום ומאחדת אותן לכדי שיטה אחת בלבד. בצורה זו, הבדיקה המתקדמת, נותנת מענה לחוסר האחידות הקיים בשיטות הבדיקה האחרות – שאינן משלבות את כל הפרמטרים ההכרחיים כפי שאופטימטריסטים בימינו דורשים. בדיקה זו, תזהה עבורכם סימנים מקדימים למחלות עיניים שכיחות, כדוגמת ליקויים בקרניות וקטרקט ובכך מבטיחה לכם את הטיפול הטוב ביותר ואת הפקת המרשם האופטימלית.

מעוניינים לקבוע בדיקת ראייה בתל אביב ?  צרו עימנו קשר כעת ונשמח לשרתכם תמיד (בשעות הפעילות שלנו)

בדיקות ראייה בתל אביב - ליאור אופטיקה באבן גבירול 92

שתף את הפוסט

WhatsApp chat