האם יש הבדלים בין משקפי ראייה ממותגים לבין כאלה שלא?

משקפי ראייה מותגים - מאמר מאת ליאור אופטיקה

תוכן עניינים

לא אחת אנו שואלים את עצמנו כשאנחנו רוצים לרכוש מוצר אופנתי ממותג "האם המוצר שווה את המחיר?" מה עושה את המותג לשווה יותר ולמה שווה לשלם עליו יותר?

בדרך כלל, נהוג לחשוב שהמותג הוא ערובה לאיכות החומר, איכות הייצור, ארץ הייצור וכדומה וגם בהכרח מבטיח קבלתו של פריט מעוצב לעילא ולעילא, בהשוואה למוצר "הנחות" שאינו נושא את שמו של מותג שכבר צבר לעצמו מוניטין (למשל באמצעות פרסום אינטנסיבי/חכם, שימוש בידוענים/מובילי דעה מתחומים שונים, מתן חסויות לכל מיני אירועים המוניים ועוד).

כך גם במקרה של משקפי ראייה ממותגים, נמצא את כל המרכיבים האלה ומבלי לפסוח על אף פרט, נתחיל ברשותכם דווקא מהסוף: התחושה הטובה שהלקוח מקבל מהרכבת משקפיים ממותגים שווה המון ואם ההרגשה מגובה באיכות טובה שגם נוחה על הפנים וגם מחזיקה זמן רב הרווח כפול ומכופל. אם אתם מאלה שחשוב להם מאוד, "להחצין את המותג" החוצה לסביבה, אז קחו בחשבון שלא תמיד שם המותג יהיה בהכרח מוטבע על מוט המשקפיים או על מסגרתם, כפי שזה ברובם המוחלט של הדגמים, מקרב מותגי העל: PRADA, VERSACE, DOLCE & GABBNA, GUCCI  ועוד וישנם מותגי מעצבים אחרים ורבים, כדוגמת:  PERSOL, KYME SILHOUETTE, OAKLEY, ARMANI EYEPETIZER ועוד, אשר סיגלו לעצמם סימני היכר שהמבינים מכירים ומוקירים מבלי לרשום את שם המותג. אולי זו דוגמה טובה לכך מעצבי אופנה מסוימים, שאכן הצליחו ליצור לעצמם סוג של בידול מסוים ממשקפיים ממותגים אחרים או משקפיים גנריים שאינם נושאים שם מותג ידוע על מסגרתם.

משקפי יוקרה של Vouge, Gucci, A, Armani - ליאור אופטיקה תל אביב

אז כן, ניתן לומר שבמקרים לא מעטים, משקפי ראייה ממותגים אכן מיוצרים מחומרי גלם טובים יותר, כיוון שמשקפי הפלסטיק שמיוצרים בכמויות אדירות על ידי יצרנים עלומים מסין וכדומה, יהיו עשויים מצבע מלאכותי זול, הנוטה להתקלף די במהירות – גם בשימוש סביר ואילו במשקפיים ממותגים, נעשה שימוש במקרים רבים, בחומר מסוג "אצטט מצוקלי" משובח שצבעיו טבעיים, לא מתקלפים ושורדים לאורך זמן רב. "משקפי מתכת אצילה", כגון טיטניום (המאפיינים מותגי מעצבים לא מעטים) הם גמישים ועמידים, לעומת משקפי מתכת פשוטים, המאפיינים את המותגים העלומים, שבדרך כלל ייראו מצוין בעת הרכישה, אך תוחלת חייהם הינה קצרה למדי ברוב המקרים, היות והם נוהגים להתקלף ולהתעקם ועל כן עשויים לגרום לכם להגיע לחנות האופטיקה לתיקונים חוזרים ונשנים.

רוב מעצבי העל וחברות משקפי הראייה הממותגים יגיעו מארצות המזוהות עם אופנה ייחודית ואופנה עילית כמו: איטליה , צרפת, דנמרק, יפן ואוסטריה. במקרים לא מעטים, תופתעו אולי לגלות, כי המשקפיים של מותגים אלה, לא רק שמתוכננים על ידי המעצבים של בתי האופנה האלה, אלא שגם מיוצרים במפעלים בארצות אלו ולא במפעלים במזרח הרחוק ועל כן יש לצפות שעלות הייצור של דגמים אלה, תהיה גבוהה יותר אך גם מוקפדת מאוד ולכן גם מחירם הסופי מתגלגל לצרכן ויהיה גבוה הרבה יותר מאשר במקרה של משקפיים גנריים/ממותגים לא מוכרים.

נתון נוסף וחשוב לא פחות שכדאי לציין בהקשר של קטגוריית משקפי השמש, קשור לסדרות משקפי השמש של המשקפיים הממותגים. כאן בנוסף לאיכות המסגרת, יש לשים לב לאיכות עדשות סינון קרני השמש. במשקפי השמש הממותגים, בכולם ללא יוצא מן הכלל (לפחות מהדגמים שאנו מכירים ומשווקים ב"ליאור אופטיקה") יהיו קיימות עדשות צלולות מאוד עם רמת סינון UV (קרניים אולטרה סגולות העשויות לגרום לשלל נזקים קלים ככבדים לעיניים האנושיות, החל מכוויה בקרנית העין בחשיפה קצרה ללא הגנת עיניים ועד כוויה הרסנית ברשתית העין, בחשיפה ממושכת) גבוהה עד מקסימלית בתחום ובעלות עובי בטיחות השומר על העדשות מהתעוותות בחום גבוה (מה שככל הנראה ומניסיוני, לא נמצא במשקפי השמש הזולים). בנוסף, במקרה של משקפיים ממותגים מסוג מראה (עם עדשות מראה), המראה תישאר נאה ולא תתקלף לאחר שימוש קצר טווח במשקפיים.

משקפיים מותגים - ליאור אופטיקה ת

מהו סוד ההצלחה של המשקפיים הממותגים?

על מנת לסבר את אוזניכם לגבי מידת ההצלחה של קטגוריית המשקפיים הממותגים, נספר כי תעשיית המשקפיים העולמית מגלגלת מחזורים של מיליארדי דולרים בכל שנה! אז…

ההצלחה של ז'אנר משקפי השמש והראייה הממותגים, נובעת בחלק לא מבוטל, מהסיבה שרבים מאיתנו רוכשים משקפי ראייה ממותגי אופנה מובילים, בוחרים לראות ולהיראות בכל יום כאשר אנו יוצאים ממפתן ביתנו🤓 כלומר, בדומה לפריטי אופנה אחרים שאנחנו עושים בהם שימוש בחיינו, כדוגמת הבגדים שאנו לובשים, הנעליים שאנו נועלים והשעון שאנו עונדים ומשתייכים למותג ידוע, כך גם במקרה של משקפי הראייה שרובנו בעלי ליקויי הראייה (קוצר ראייה ואי יכולת לקרוא מקרוב – "פרסביופיה") מרכיבים לאורך שעות רבות מהיממה בשגרת החיים היומיומית שלנו, הרכבת משקפיים יוקרתיים נחשבת לסמל סטטוס מסוים. לדוגמה, הרבה נשות ואנשי עסקים בוחרים במשקפי ראייה ממותגים בידי מעצבי על, על מנת לשדר משהו הנוגע למעמדם ואישיותם.

מדובר על אלה מביננו, שאינם מרכיבים עדשות מגע או כאלה אינם רוצים או יכולים לבצע ניתוח יקר להסרת משקפי ראייה (למשל מסיבה רפואית/אנטומית, חשש מפני הליך רפואי שכזה או משיקולי עלויות).

לסיכום משקפי ראייה מותגים

רכישה נכונה של משקפי ראייה ממותגים יכולה להשפיע לטובה על ההופעה החיצונית ועל הביטחון העצמי שלנו עם רכישתם, אך אל לכם לשכוח את עניין נוחות השימוש בעת הבחירה בדגם הבא שיעטר את פניכם. התאימו נכון את מסגרת המשקפיים שלכם לתווי הפנים, כך שהחיכוך עם עור האף והאוזניים, לא יהיה למטרד רק מפני שבחרתם במסגרת שאינה "יושבת עליכם" טוב (מה גם, שאם תבחרו במסגרת שאינה מתאימה לתווי פניכם, היא גם ככל הנראה לא תחמיא לכם מאוד מבחינה אסתטית). העדיפו את המסגרות קלות המשקל, אשר מונעות הכבדה מיותרת על שרירי הפנים.

למה לרכוש משקפיים ממותגים בליאור אופטיקה ת"א?

אנו ב"ליאור אופטיקה", נשמח לקבלכם אצלנו בסניף ולהתאים עבורכם בצורה מושלמת, את משקפי הראייה הממותגים (מתוך מבחר גדול של בתי אופנה ויוקרה מובילים בעולם ומתוך שלל דגמים מעוצבים אשר נבחרו על ידינו בקפידה מהיבואן). בצורה זו, אתם תיהנו ממוצר שישרת את מטרת הרכישה בצורה המיטבית: המשקפיים יספקו לכם את הראייה החלקה ביותר וישדרו עבורכם, יוקרה, אופנתיות, אלגנטיות, טרנדיות וכיוצא בזה.

שתף את הפוסט

WhatsApp chat