משקפי ראיה לילדים

מגוון מסגרות משקפיים לילדים - ליאור אופטיקה

לא תמיד היו משקפיים באופנה כמו היום. בעבר, כאשר היינו רואים ילדים קטנים שהרכיבו משקפים, לרוב היינו רואים את חוסר שביעות הרצון על פניהם ואת הבושה שניבטה מעיניהם.

משקפיים בילדות, היה נושא רגיש מאד, הן להורים והן לילדים הקטנים שסבלו מהילדים בבית הספר, אשר הקניטו אותם וכינו אותם בשמות גנאי מעליבים.

לשמחתנו, מים רבים עברו מאז בנהר, התקדמנו טכנולוגית והתקדמנו חברתית, כך שמסגרות משקפי ראיה לילדים נהיו נאות יותר והרכבת משקפיים הפכה לעניין שגרתי ושכיח בקרב המבוגרים והילדים, כמו גם, נחשבים המשקפיים כיום, לפריט אופנתי יומיומי.

איך יודעים אם צריך משקפי ראיה לילדים?

כאשר נולד תינוק חדש, נעשות בדיקות מרובות על מנת לוודא כי בריאותו תקינה ובין הבדיקות הנפוצות, מתבצעת גם בדיקת ראיה, עליה חוזרים אחת לכמה זמן בשנות ילדותו, על מנת להקדים ולזהות בעיות מוקדמות בראיה ולהצליח לטפל בהן ביעילות עקב הגילוי המוקדם, להבדיל מגילוי בשנים מאוחרות יותר, בהן סיכויי הצלחת הטיפולים – קטנים יותר ולכן, שגרת מעקב ובדיקות ראיה תקופתיות בילדות, הינה חשובה ביותר לבריאותם של הילדים.

ילדיכם זקוק למשקפי ראיה? הקפידו לשוחח אתו על חשיבות בריאות העיניים והראיה, ככל שההורים יתייחסו לנושא המשקפיים כאל משהו טבעי ונכון, כך יתגברו הילדים על מכשולי המבוכה ואי הנעימות שעלולים להיות להם.

איך בוחרים את המשקפיים המתאימים ביותר?

. משקפיי ראייה לילדים רוכשים אך ורק אצל אופטיקאי מקצועי ומנוסה, אשר מבצע את כל בדיקות הראייה הנדרשות לקראת המשקפיים, או בחנויות האופטיקה השונות אשר מתמחות בין היתר במשקפי ראיה לילדים.

בנוסף לכך, כאשר אנו מתכוונים לרכוש משקפי ראיה לילדים, עלינו להבין ולהכיר את היומיום שלהם: ילדים משחקים, רצים, קופצים ומשתוללים ולכן, חשוב לוודא כי עדשות המשקפיים והמסגרת שלהן, תהיינה חזקות ועמידות לכל אלו (עדשת פוליקרבונט למשל, נחשבת לעדשה חזקה ועמידה במיוחד). בנוסף, היה והילדים מבלים בחוץ מרבית שעות היום במשחקים ופעילויות ספורט שונות, יש לבקש כי עדשות המשקפיים תהיינה מצופות נגד שריטות ונגד קרינת השמש ומסגרת בעלת קפיץ מיוחד מאחורי האוזניים מה שמאפשר למשקפיים שלא להחליק או ליפול.

גשר האף חשוב להתאמת המשקפיים באופן מדויק יותר ולכן, הקפידו על מסגרת עם אף אורטופדי מותאם לגשר אף הילד או גשר אף מלא עשוי סיליקון.

חשוב לשאול את דעתם של הילדים איזו מסגרת הם רוצים/ אוהבים, המבחר גדול מאד וחשוב לילדים להיראות טוב איתם, לכן, אפשרו להם לבחור בעצמם את המסגרת האהובה.

כל שנותר לילדים כעת הוא, להרכיב את המשקפיים החדשים על העיניים ולצאת  ?

היכן מומלץ לרכוש משקפי ראיה לילדים?

משקפי ראיה לילדים לא קונים בשוק, אלא לאחר בדיקת ראיה מקיפה המבוצעת ע"י אופטומטריסט מוסמך בעלי רישיון של משרד הבריאות. ב"ליאור אופטיקה" עובדים אופטומטריסטים מקצועיים ומנוסים, המבצעים את בדיקות הראיה השונות עם המכשירים המתקדמים ביותר.

בתום הבדיקה, תוכלו לבחור את המסגרת המדויקת והעדשות המתאימות לילדים מתוך מגוון רחב ביותר של דוגמאות, אנו מקפידים לא רק על מגוון רחב ביותר של מוצרים, אלא גם על מחירים נוחים במיוחד.

אצלנו ב"ליאור אופטיקה" תקבלו מקצועיות בכל הנוגע לבדיקות הראיה, התאמת המשקפיים והעדשות וגם חווית קנייה מעולה.

אל תתפשרו על פחות, העיניים שלכם, העיניים של הילדים שלכם, יקרות מאד וכאשר מדובר על בריאות העיניים, מקבלים לקוחותינו הרבים ייעוץ וטיפול מקצועי, איכותי ובלתי מתפשר.

נשמח לעמוד לרשותכם.

שתף את הפוסט

WhatsApp chat