משקפי ראייה לגבר – איך לבחור נכון?

משקפי ראייה לגבר - מבחר גדול של דגמים בליאור אופטיקה

תוכן עניינים

אנו בליאור אופטיקה, מרגישים כבר הרבה שנים את השינוי שעובר על הגברים בעת בחירת משקפיים- את ההיצמדות לצו האופנה האחרון, את הרצון לבחור בצבע ובצורה הנכונים ספציפית לפנים של הגבר המרכיב את המשקפיים ולהיראות טוב ועדכני. יש גם ירידה לפרטים ושיתוף של בנות זוג ובני משפחה בהחלטה (למשל שליחת תמונה לבת הזוג או ביצוע שיחת וידאו בלייב לאישה). מזה אנו מבינים ולמדים כי, הגבר של היום כבר לא מקל ראש בבחירת משקפיו ונותן להם משקל של כבוד בעת בחירת האלמנט הבולט והחשוב ביותר שעל פניו.  בעקבות המגמה הזו שהפכה בולטת לכולנו בענף האופטיקה, גם בתי האופנה ושאר יצרנים גדולים של מסגרות משקפי ראייה, הבינו שכדאי להם להעלות קצב ייצור מפני שקיים קהל גדל והולך של גברים המעוניינים במשקפי ראיה אופנתיים, יפים וטרנדיים ולא רק בכאלה המכילים בתוכם תכונות של פונקציונליות ונוחות בלבד. על כן כיום- שנת 2022, תוכלו למצוא מבחר ענק של דגמים מסגנונות עיצוביים מגוונים בקטגוריית משקפי הראיה לגברים, בדומה למתרחש אצל נשים. מצד אחד זה כיף עבורנו שאנחנו יכולים ליהנות מהיצע מותגים, סגנונות עיצוביים, צבעים וכו' ומנגד רבים מאיתנו עשויים להתבלבל לגמרי לנוכח השפע המסחרר הקיים במדפי חנויות המשקפיים בישראל ובמדינות רבות אחרות כיום.

אז איך לבחור דגם על בסיס התאמה פונקציונלית לפניו של הגבר, לאורח חייו ולסגנון העיצובי האהוב עליו?

על כך ועוד, במאמר שלפניכם>>

אז איך בוחרים משקפים לגבר?

בבואכם לבחור את משקפי הראיה הבאים שלכם, כדאי שתתנו את דעתכם למספר משתנים חשובים כמו:

צורת/מבנה הפנים שלכם:

  • פנים ארוכים וצרים- להם נתאים מסגרות עגולות או אליפטיות שמעדנות את המראה הארוך של הפנים.
  • פנים עגולים- לפנים בעלי מבנה עגלגל, שהמראה שלהם קצר ורחב נתאים מסגרת מלבנית וארוכה. יש לדאוג שהמסגרת תהיה ארוכה מספיק ושהמוטות לא ילחצו את הרקות ויגיעו עד למנח על האוזן בנוחות עם מינימום מגע עם הפנים, אחרת שכרנו יצא בהפסדנו ובמקום לנטרל את עיגול הפנים הדגשנו אותו.
  • פנים מרובעים- לפנים שרוחבם מתבטא בעיקר באזור העיניים והפה, נתאים מסגרות משקפיים לגברים, ה"מרככות" את הזווית של הפנים ויושבים גבוה על גשר האף. משקפיים עגולים אליפטיים, ככל הנראה הכי יתאימו לבעלי מבנה פנים זה. הימנעו מבחירה במסגרות משקפיים זוויתיות ומאורכות.

גוון עורכם:

  • אם גוון העור שלכם נוטה לצבע בהיר, רצוי לתת עדיפות למסגרות משקפיים בצבעים כהים כמו: שחור, אפור, כסף וכד'.

אם אתם בעלי גוון עור חם (צהבהב) או כהה, מומלץ לתת עדיפות למסגרות בעלות צבעים חמים כמו גווני זהב, ברונזה, חום וכו'.

סוג עדשות המשקפיים:

ישנן עדשות משקפיים שונות, המתאימות לליקויי ראייה שונים, למטרות הרכבת משקפיים שונות ולאורחות חיים שונים. בין העדשות הבולטות כיום בענף האופטיקה, ראוי למנות את אלו:

  • עדשות חד מוקדיות- עדשות המותאמות לראייה למרחק או קריאה. השימוש בעדשות אלו גבוה בקרב אוכלוסיית בני ה- 40 ומטה, כאשר העיניים יכולות לראות לקרוב וגם לרחוק עם אותו מרשם. למבוגרים המבקשים משקפי קריאה בלבד, זהו סוג העדשות הרלוונטי עבורכם.
  • עדשות מולטיפוקל (בעברית: עדשות רב מוקדיות)- משקפיים בעלות עדשות מסוג זה, נראים בעלי "מראה רגיל", אבל טומנים בתוכם טכנולוגיה מדהימה ויעילה, הקיימת כבר לא מעט שנים ושינתה את איכות חייהם של מיליונים בעולם. עדשות אלה טומנות בתוכן את ההבטחה להסיר עבורכם את התלות בשימוש ב-2 זוגות משקפיים במקביל – לקרוב ולרחוק.
  • עדשות אופיס- מתאימות לרוב בני ובנות גילאי ה-40 ומעלה שעיקר עיסוקם היומיומי הוא עבודה מול מחשב וקריאה/כתיבה. משקפיים עם עדשות אלו, מתאימים למרחקים השונים של מסך המחשב (בחלקן העליון של העדשה) ולקריאה/ כתיבה/הקלדה (בחלק התחתון של העדשה).

פרטים נוספים שחשוב להתייחס אליהם בנוגע למסגרות משקפיים לגברים:

החומר ממנו עשויה המסגרת, צריך להילקח אצלכם בחשבון בעת בחירת זוג נמשקפיים הבא שלכם. החומרים המרכיבים את מסגרת המשקפיים, הם בעלי השפעה על אורח החיים, על תפקודכם בעבודה וקיום התחביבים שלכם ביומיום. לדוגמא מסגרות קלות מטיטניום או מסגרות מפלסטיק ייחודי (הקל בעולם) שתמצאו אצלנו בחנות, יקלו על כל הגברים שסובלים מהזעה, רגישות בעור הפנים או "סתם" עבור כל אלה מביננו שלא רוצה להרגיש כמעט את המשקפיים על הפנים.

סגנונות פופולריים של משקפי ראיה לגברים:

הסגנונות הבולטים בענף האופטיקה כיום:

  • משקפיים לגבר מפלסטיק צבעוני עם נוכחות מופגנת/בולטת- לגברים מבינכם שאוהבים משיכת תשומת לב מהסביבה להופעתם החיצונית.

משקפיים לגבר מפלסטיק צבעוני - ליאור אופטיקה

  • משקפיים "סולידיים"- מדובר כאן על מסגרות מתכתיות מלאות עם נוכחות עדינה יחסית. משקפים לגברים שאינם מעוניינים במיוחד להסב תשומת לב לעצם היותם מרכיבי משקפיים ו/או מחפשים את האלגנטיות המינימליסטית של מסגרת עדינה ממתכת איכותית.

משקפי ראיה לגברים בסגנון מתכתי סולידי - ליאור אופטיקה

  • משקפי טייסים סגנון שעשה מעבר בשנים האחרונות מעולם משקפי השמש לקטגוריית משקפי הראייה. מדובר כאן על סגנון משקפי וינטג' הבא לידי ביטוי במסגרות מעוגלות- אלגנטיות, אשר חברת Ray-Ban האיטלקית מתמחה בו וידועה בעיקר בזכותו. מותג משקפיים אירופאי נוסף המחזיק בליין משקפי טייסים מרשימים וטרנדיים, הוא "Johnny Loco" ההולנדי הצעיר (אנו היבואנים הבלעדיים בישראל של המותג נכון להיום). סגנון משקפיי הטייסים, מתאים לגברים חובבי אופנה ו"מראה מחוספס" מעט.

משקפי טייסים לגבר תוצרת Ray-Ban- ליאור אופטיקה

משקפי טייסים לגבר של ג'וני לוקו - ליאור אופטיקה

  • משקפיים ספורטיביים- את מסגרות המשקפיים האלה, נראה בעיקר אצל גברים המנהלים אורח חיים ספורטיבי- חובבי שגרת חיים הכוללת עיסוק בענפי ספורט כמו: רכיבת אופניים, ריצת שטח ועוד. אחד היצרנים המובילים את סגנון המשקפיים הזה, הוא מותג Oakley האמריקאי.

משקפיים ספורטייבים לגבר מבית אוקלי - ליאור אופטיקה

מותגי משקפי ראיה לגברים

בכל שנה מושקות קולקציות משקפי ראייה רבות עבור גברים, בידי מותגים ידועים מהענף (וכאלה שפחות, אך הם אינם זוכים להשקות נוצצות ומיוחצנות כמובן). בין בתי האופנה והמותגים הבולטים במגוון הרחב של דגמים שהם מייצרים עבור גברים, ראוי לציין את: ריי-באן, פולו ראלף לורן, אוקלי, ארמני ועוד מספר אחרים.  

מחיר

משקפי ראייה לגבר אינם מוצר מאוד זול במידה ואתם רוכשים אותו ממותג אופנה ידוע, אך מחירם בכל במקרה משתנה מאוד בהתאם למדינה שתרכשו אותם בה (ישראל אינה נחשבת ליקרה מבין המדינות המערביות מבחינה זו). בכל מקרה, תוכלו לרכוש משקפי ראיה לגברים מבתי אופנה נחשקים כמו: Ralph Lauren , Armani ועוד, במחירים שאינם "אסטרונומיים" ונגישים לכיסם של ישראלים לא מעטים. בכל מקרה, קיימות חלופות מצוינות וזולות משמעותית למסגרות משקפי ראייה, גם עבור אלה מבינכם שפחות מתמקדים בפירמה של המשקפיים, בגדים או כל פריט אופנה אחר שאתם רוכשים. אז למה בכל זאת לרכוש משקפי ראייה ממותגים? ראשית כל, זה נושא התחושה האישית כלפי מותגים בכלל או כלפי מותג ספציפי. יש כאלה מביננו שלא מוכנים ללבוש חולצה או להרכיב משקפיים, אם אין עליהם לוגו של בית אופנה ידוע. שנית, ניתן לומר שבמקרים לא מעטים, משקפי יוקרה מיוצרים מחומרי גלם טובים יותר, כמו פלסטיק ומתכת איכותיים מאוד ונצבעים בצבע "אצטט מצוקלי" טבעי, אשר אינו מתקלף במהירות, בשונה מצבעים זולים השכיחים בתעשיית ייצור המשקפיים במזרח הרחוק (משקפיים לא ממותגים). לעיתים משקפי הראייה הממותגים גם מורכבים בעבודת יד בבתי מלאכה אירופאיים ואיכות ההרכבה הינה מעולה בהתאם.

למה לרכוש משקפי ראייה לגבר בליאור אופטיקה?

  1. בזכות המגוון – יש לנו מבחר ענק של דגמים ממיטב בתי האופנה והמותגים הנחשקים! אנחנו מציעים לך מסגרות משקפיים מכל הסגנונות העכשוויים והפופולריים (לצד דגמים של משקפי רטרו לחובבי הז'אנר), במראה אלגנטי עדין או צבעוני, עליז או "בועט". גם הספורטיביים ביניכם יוכלו למצוא אצלנו מסגרות משקפיים בדיוק לאורח חייהם הדינאמי, עם דגמים קשיחים וקלים על הפנים, של חברת אוקלי.
  2. בזכות שירות חם וללא פשרות מקצועיות – בדיקות הראייה שלנו מבוצעות בידי האופטומטריסטים הטובים ביותר ובאמצעות ציוד ממוחשב וידני חדשני, כך שתוכל להיות סמוך ובטוח שאתה מקבל את המענה המיטבי לליקוי הראייה שלך. מעבר לכך, אנחנו נבחר בקפידה- יחד איתך, את משקפי הראייה המתאימים לך ביותר מבחינת מראה כללי (מבנה פנים, גוון עור), סגנון אישי ואורח חיים (ספורטיבי, עבודה מרובה מול מחשב וכדומה). ליאור אופטיקה היא מהחנויות המקצועיות ביותר בתחום האופטיקה באזור המרכז ובהתאם לכך, אנו מבטיחים ללקוחותינו את חוויית הקנייה האידיאלית- כזו שתוציא אתכם עם משקפיים חדשים וחיוך גדול על הפנים 🤗

לשאלות ופניות לגבי משקפיים לגבר, או כל דבר אחר מעולם האופטיקה, חייגו אלינו: 03-5234220 או בקרו אותנו בחנות 🤓

שתף את הפוסט

WhatsApp chat