משקפי ראייה מעוצבים – איך לבחור?

משקפי ראייה מעוצבים - ליאור אופטיקה ת"א

תוכן עניינים

מודרניים או בעלי ניחוח רטרו? בעלי מראה אורבני צעיר או סולידי ואלגנטי? של מותגי מעצבים בינלאומיים יוקרתיים במיוחד כמו: Dior,DOLCE&GABBANA ו-Prada, או של מעצבים מקומיים ו"יותר נגישים לקנייה" כמו: Ronit Furst?

בחירת משקפי ראייה מעוצבים אינה משימה מאוד פשוטה בשל ההיצע האדיר של מותגים ודגמים הקיימים בעולם האופטיקה (וזה עוד לפני שנכנסנו לשיקולים בבחירה הנוגעים לצד הרפואי של הסוגיה – גודל המספר במסגרת ליקוי הראייה וכו') ובשל הקשיים בהתאמת מסגרת המשקפיים למראה הפנים שלנו ועשויה לבלבל רבים מאיתנו בבואנו לרכוש את הזוג הנדרש לנו.

מניסיוננו העשיר מאוד בתחום משקפי הראייה והכוונתם של לקוחות לבחירת הזוג הנכסף, מצאנו כי אנשים לא מעטים, יכולים להעביר שנים רבות מחייהם עם משקפי ראייה העושים עימם עוול- אינם מחמיאים לפניהם ולחוטאים למסר הויזואלי-תדמיתי שהם רוצים להקרין החוצה לסביבתם באמצעות המשקפיים שלהם.

כאמור, במסגרת עבודתנו עם רבבות רבים  של לקוחות במרוצת השנים, נתקלנו במקרים רבים מדי, של לקוחות שעיקר דאגתם הייתה להרכיב משקפיים עדינים שאינם מבליטים את האובייקט עצמו, אך מנגד לא חשבו על צדדים אחרים במסגרת המשקפיים, כדוגמת צורת המסגרת בהתאמה למבנה הפנים וצבע המסגרת בהתאמה לגוון העור.

כדי שמסגרת משקפי הראייה תעשה עבורכם שירות מבחינת התאמה למראה הכללי שלכם ומבחינת הקונטקסט שאתם מעוניינים להעביר לסביבתכם, היא אמורה להיות מותאמת אליכם באופן אישי, כך שהיא תחמיא לחזותכם ולאופייכם (למשל אם אתם אנשים "מעונבים" ורציניים מאוד ביום יום ובעבודה, פחות סביר שמסגרת משקפיים מצועצעת וצבעונית במיוחד, תתאים לכם ולמסר שלכם כלפי החוץ).

איך תתאימו משקפי ראייה מעוצבים באופן אישי?

  1. הטיפ הראשון שלנו עבורכם הוא: חשבו על הצורך שלכם ממשקפי הראייה – הפונקציונליות: מה ייעודם של המשקפיים בחייכם? למשל אם אתם מנהלים אורח חיים ספורטיבי, אזי שאתם זקוקים למשקפיים שאינן עדינות מדי, אלא בעלות עדשות אמידות בפני חבלות ומסגרת המסוגלת להשאיר את המשקפיים על אפכם גם בעת התעמלות כזו או אחרת. מהצד השני של הסקאלה, אם הינכם עובדי משרד הצפונים שעות רבות בעבודה מול המחשב, משקפי אופיס לשימוש ממושך במחשב, עשויים להיות הפתרון המיטבי לליקוי הראייה שלכם בסיטואציה זו.
  2. התאמה למבנה הפנים הספציפיתורת התאמת המשקפיים המעוצבים לאדם המרכיב אותם על רגל אחת היא: בחרו במסגרת משקפיים שצורתה מנוגדת למבנה הפנים שלכם, כדי ליצור את האיזון המבוקש! ובהרחבה נייעץ לכם את הדברים הבאים:
  • התאמת משקפי ראייה מעוצבים לפנים מרובעות מומלץ לבחור מסגרת המעדנת את הזוויות של הפנים ויושבת גבוה על גשר האף.
  • משקפיים לפנים עגולות כדאי מאוד לבחור מסגרת משקפיים מלבנית או מרובעת.

כשהמסגרת רחבה מאשר הפנים העגולות, הפנים ייראו רזות וארוכות יותר. יש להימנע ממסגרות עגולות, מסגרות קטנות באופן פרופרציונלי לפנים וכאלו ללא שוליים.

  • משקפיים לפנים אובליות (מראה פנים "קלאסי") בעקרון רוב דגמי המשקפיים יתאימו לכם, אך מומלץ לכם להעדיף מסגרות רחבות מאשר החלק הרחב ביותר של הפנים ובעלות קווים מעוגלים. עדיף להימנע מרכישתן של מסגרות משקפיים זוויתיות ומאורכות.
  • פנים ארוכות העדיפו את המסגרות האובאליות או המלבניות, תוך הקפדה על כך שהמשקפיים לא יחרגו החוצה מבעד לקו הפנים שלכם, כיוון שזה ייצור מראה מעט משונה ולא מאוזן.

*טיפ נוסף באותו נושא של התאמה למבנה הפנים: בחירת משקפיים צריכה להיות גם בהתאמה למרחק בין העיניים של האדם שמרכיב אותם.

לבעלי מרחק גדול בין העיניים מומלצת מסגרת גדולה/רחבה ולבעלי עיניים קרובות, מסגרת קטנה או אף משקפיים ללא מסגרת, היא האפשרות המומלצת על ידינו.

  1. התאמה לאופי מרכיב המשקפיים כאמור קודם לכן במאמר, אל תרכשו משקפיים אם אינכם בטוחים שעיצובם יתאים לאופי שלכם ולמה שאתם רוצים לשדר לסביבתכם. משקפיים מוחצנים (בעלי מידות עדשה לא קונבנציונליים ו/או צבעים צעקניים למשל) לדוגמה, יתאימו לאלה ממכם שידועים כבעלי "אישיות בועטת"- "צבעוניים" ומלאי ביטחון עצמי.
    4. בחרו את משקפי הראייה שלכם בצבע המתאים לגוון עורכם– איך לעשות זאת? המשיכו איתנו>>
  • בעלי עור כהה העדיפו מסגרות ב"גוונים חמים" כמו חום ובורדו.
  • בעלי עור חיוור העדיפו מסגרות בעלות צבעים "חיים" בקונטרסט לגוון הבהיר של פניכם.
  • בעלי עור פנים צהבהב העדיפו מסגרות ב"גוונים קרים" כמו ירוק, תכלת וכד'.

למה לכם לרכוש משקפי ראייה מעוצבים בליאור אופטיקה?

  • בזכות ניסיוננו העשיר בתחום האופטיקה ומשקפי הראייה בפרט ובזכות כך שחרטנו על דגלנו: שירות מקצועי, אישי ואדיב ללא פשרות, כפי שלא תמצאו בהרבה חנוית אופטיקה בישראל. קהל לקוחותינו הנאמן מת"א והמרכז, יכול להעיד על כך 😇
  • כי אנחנו זמינים עבורכם 5 ימים בשבוע לאורך 10 שעות (ועוד יום נוסף לאורך 5 שעות- יום שישי) במיקום מרכזי מאין כמותו: רח' אבן גבירול 92, תל אביב.

שתף את הפוסט

WhatsApp chat